Ferramentas aplicadas á imaxe dixital. |
Conceptos básicos de linguaxe e contorna de información dixital: bit, byte, tamaño en disco, formatos de arquivo, tipos de compresión.
Hardware vs. software.
Introdución a conceptos de hardware e software en relación ao equipo, programas e almacenamento: disco duro/disco externo, monitores, periféricos, espazos de traballo, nube/espazos compartidos.
Plataformas PC e Mac.
Similitudes, diferenzas, compatibilidade. |
A imaxe dixital: imaxe de mapa de bits vs. imaxe vectorial. |
Diferenzas entre imaxe dixital e imaxe analóxica.
Imaxe dixital.
Composición e tipos.
Diferenzas básicas e definición técnica de cada unha delas.
Optimización.
Conceptos: píxel, tamaño vs. dimensións, resolución, ruído, pixelado, interpolación, remuestreo vs. redimensionado.
Modos de tratamento e almacenamento de imaxe de mapa de bits e imaxe vectorial. |
Imaxe de mapa de bits.
Software: Adobe Photoshop. |
Introdución ao espazo de traballo en Photoshop: conceptos básicos, paletas, menús principais, ferramentas e paneis.
Conceptos crave de traballo con imaxe de pixels.
Creación, posprodución, retoque e optimización de imaxes de mapa de bits para deseño gráfico e deseño de moda.
Creación de documentos e capas.
Regras, cuadrícula, guías.
Traballo con filtros e efectos.
Traballo con cor: mostras, libros de cor, creación de paletas, cores planas vs. CMYK, conversións de cor.
Creación de motivos e "rapports".
Exportación de formatos de imaxe para diversos tipos de produción. |
Imaxe vectorial.
Software: Adobe Illustrator. |
Conceptos básicos do debuxo vectorial.
Introdución ao espazo de traballo en Illustrator: conceptos básicos, paletas, menús principais, ferramentas e paneis.
Conceptos crave de traballo con vectores.
Creación de documentos e capas.
Regras, cuadrícula, guías.
Formatos de imaxe vectoriais e exportación para diferentes contextos de uso. |