Código |
Descrición |
A1 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, adoito nun contexto de investigación. |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
A5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que terá que ser, en grande medida, autodirixido e autónomo. |
B6 |
Capacidade para o uso das ferramentas, coñecementos e métodos de creación e investigación que lle permitan desenvolver ao máximo tanto as posibilidades estéticas como formais nos seus deseños |
B10 |
Capacidade de aprendizaxe, curiosidade e iniciativa para a adquisición de novos coñecementos e habilidades |
B12 |
Capacidade creativa para xerar silucións orixinais e atopar propostas alternativas |
C2 |
Ser capaz de identificar problemas que se poidan resolver mediante o deseño, plantexalos como problema de deseño, propor un concepto e decidir criterios de formalización, elexindo os materiais a cada caso. |
C11 |
Estas familiarizado cos métodos de investigación relevantes en deseño |
D5 |
Capacidade para a análise e a resolución de problemas, de adaptación a novas situacións e de toma de decisións de xeito creativo e innovador |
D6 |
Sensibilidade hacia os contextos culturais, medioambientais e sociais |
D9 |
Capacidade de integración en equipos multidisciplinares |
D12 |
Capacidade de comprensión e desenvolvemento dos aspectos de usabilidade, acesibilidade e deseño para todos |