Guia docente 2023_24
Facultad de Comunicación
Máster Universitario en Comunicación en Medios Sociais e Creación de Contidos Dixitais
 Materias
  Creación e distribución de contidos audiovisuais en redes
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Traballo Traballo 1 Procesos de produción: Briefing e dossier de produción 30 C14
C15
C16
D4
Traballo Traballo 2 Maqueta dun spot 30 B1
C2
C6
C14
C15
C16
D4
Observación sistemática Asistencia ás sesións maxistrais, talleres e prácticas de laboratorio 10
Traballo Traballo 3 Deseño dunha estratexia transmedia 30 B1
C2
C6
C14
C15
C16
D4
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

 

A información sobre as
probas de avaliación, o seu formato, extensión, rúbrica de avaliación e canles
de entrega serán detalladas a través da plataforma Moovi. É responsabilidade do
alumno ou alumna estar atento á información subida e recompilar a información
específica e complementaria que sexa precisa para superar a materia.

 

AVALIACIÓN CONTINUA        

 

A asistencia e participación poderá influir negativamente a
nivel individual na evaluación dos traballos entregados en grupo ata un 50% da
nota.

 

O alumnado debe superar cada un dos ítems
de avaliación propostos, con polo menos o 50% da nota posible, incluida a observación sistemática,
para poder superar a materia.

 

As entregas fóra de data
están suxeitas a unha redución do 50% da calificación dese traballo.

 

 

SEGUNDA OPORTUNIDADE E
FIN DE CARRERA

 

O alumnado que teña
aprobada algún dos tres proxectos poderá conservar a nota e só terá que
presentarse á parte suspensa, entregando o proxecto en cuestión dacordo coas
datas fixadas polo profesorado da materia.

 

 

SISTEMA DE AVALIACIÓN
GLOBAL

 

A avaliación global da
materia comprende un bloque un práctico cunha duración global de 5 horas. Será
obrigatorio aprobar cada unha das catro partes para superar a materia:

 

Parte 1: Entrega de dous
proxectos:

-      
Maqueta dun spot

-      
Estratexia transmedia

Parte 2: Defensa oral dun
plan de produción a partir do visinado dunha peza. 120 minutos

Parte 3: Montaxe
dunha peza de 30 segundos en Davinci Resolve. 90 minutos

Parte 4: Redacción
dunha estratexia transmedia a partir do briefing dunha marca. 90 minutos

 

Cada una das
partes ponderarán da seguinte forma: 20%, 30%, 30% e 20%

 

 

A data da proba da
avaliación global coincidirá coas probas do exame oficial en primeira e segunda
convocatoria.

 

 

 

 

 

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000