Guia docente 2023_24
Facultad de Comunicación
Máster Universitario en Comunicación en Medios Sociais e Creación de Contidos Dixitais
 Materias
  Fotografía para web e redes sociais
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Seminario Asistencia e participación activa nas sesións presenciais de seminario e
defensa das presentacións que se fagan o longo do curso coa evolución do traballo tutelado.
30 A4
D1
D4
Resolución de problemas Deseño dunha estratexia fotográfica para seu uso en redes sociais e webs do proxecto propio. O alumnado terá que deseñar un proxecto de contido principalmente fotográfico: escoller unha liña estética e argumental, definir as tipoloxías de traballo e unha planificacion. 30 C14
C15
C16
D4
Traballo tutelado Creación de un perfil de Instagram seguindo os parámetros definidos na estratexia previamente realizada. 40 C14
C15
C16
D1
D4
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Avaliación continua

O alumnado deben superar cada un
dos items de avaluación propostos, con alomenos o 50% da nota posible, para
poder superar a materia. De non ser o caso, conlevará o suspenso na materia. Na
segunda oportunidade terase en conta o mesmo sistema de avaliación e criterios
establecidos para a primeira oportunidade.

Avaliación global

A avaliación realízase sobre unha
seria de probas que engloban tanto a parte teórica como a práctica. A ponderación
de estas probas distribúese da seguinte maneira:

- 50%:
Exame teórico

- 50%: Deseño dunha estratexia fotográfica para seu uso en redes sociais e webs do proxecto propio. Creación de un perfil de Instagram seguindo os parámetros definidos na estratexia previamente realizada.

Os traballos
entregaranse a través da plataforma Moovi

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000