Guia docente 2019_20
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Máster Universitario en Comunicación en Medios Sociais e Creación de Contidos Dixitais
 Materias
  Redación para medios dixitais e redes sociais
   Bibliografía. Fontes de información
Bibliografía Básica
Bibliografía Complementaria Álvarez Ramos, Eva, El lenguaje periodístico cultural: nuevas plataformas, nuevos paradigmas, Centro Internacional de Lexicografía, 2015, Valladolid
Bounegru, Liliana; Gray, Jonathan; Venturini, Tommaso y Mauri, Michele, A Field Guide to "Fake News" and Other Information Disorders, Public Data Lab., 2017, Amsterdam
Díaz Noci, J. y Salaverría, R. (coords.), Manual de redacción ciberperiodística, Ariel, 2003, Barcelona
Franco, Guillermo, Cómo escribir para la web, Knight Foundation, 2008, Austin
Orihuela, José Luis, Recursos, directirices y claves para la redacción en medios digitales, Pérez Tornero, José Manuel y Tejedor, Santaigo (Dirs.), Escribir para la red. Reflexiones sobre la nueva (y vieja) escritura informativa ‘online’, Universidad Autónoma de Barcelona, 2014, Salaverría, Ramón, Redacción periodística en internet, Eunsa, 2006, Pamplona
Tascón, Mario, Escribir en Internet. Guía para los nuevos medios y las redes sociales, Ed. Galaxia Gutenberg, 2012, VV. AA., Understanding and Addressing the Disinformation Ecosystem, Libro de actas de Congreso. Annenberg School for C, 2017, Filadelfia
Wardle, Claire y Derakhshan, Hossein, Information disorder: Toward an interdisciplinary framework for research and policy making, Consejo de Europa, 2017, Estrasburgo
Estudio Anual de Redes Sociales 2018, por IAB Spain, Anglo Spain y Elogia, 2018, Recursos y herramientas para escritores y gestión de redes,
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000