Guia docente 2019_20
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Máster Universitario en Comunicación en Medios Sociais e Creación de Contidos Dixitais
 Materias
  Redación para medios dixitais e redes sociais
   Competencias
Código Descrición Tipoloxía
CB4 Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións –e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan– a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades.
  • saber
  • saber facer
CE12 Capacidade para redactar contidos de marca para blogues, webs e redes sociais dentro da estratexia de comunicación dixital dunha organización.
  • saber
  • saber facer
CE13 Coñecemento das técnicas e usos da redacción e maquetación de contidos para internet.
  • saber
  • saber facer
CT1 Capacidade para comprender o significado e aplicación da perspectiva de xénero nos distintos ámbitos de coñecemento e na práctica profesional co obxectivo de alcanzar unha sociedade máis xusta e igualitaria.
  • saber
  • saber facer
CT2 Capacidade para comunicarse por oral e por escrito en lingua galega
  • saber
  • saber facer
CT4 Habilidade para a xestión da marca persoal e a propia reputación dixital.
  • saber
  • saber facer
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000