Guia docente 2023_24
Facultad de Comunicación
Máster Universitario en Comunicación en Medios Sociais e Creación de Contidos Dixitais
 Materias
  Xestión, edición e publicacións de contidos con CMS
   Resultados de Formación e Aprendizaxe
Código Descrición
B1 Capacidade para integrarse en equipos de traballo multidisciplinares
C11 Capacidade para implementar, adaptar e manter os sistemas de xestión de contidos (CMS) de referencia.
C12 Capacidade para redactar contidos de marca para blogues, webs e redes sociais dentro da estratexia de comunicación dixital dunha organización.
C14 Coñecemento dos elementos técnicos, legais, narrativos e artísticos para a creación e publicación de fotografías, gráficos, vídeo, audio e animación na internet e redes sociais.
D5 Habilidade para a integración e aplicación de coñecementos nun proxecto de comunicación dixital.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000