Guia docente 2019_20
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Máster Universitario en Comunicación en Medios Sociales y Creación de Contenidos Digitales
 Asignaturas
  Digital Media Planning
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2019_20
Asignatura Dixital Media Planning Código P04M176V01106
Titulacion
Máster Universitario en Comunicación en Medios Sociais e Creación de Contidos Dixitais
Descriptores Cr.totales Carácter Curso Cuatrimestre
3 OB 1 1c
Lengua Impartición
Castelán
Galego
Prerrequisitos
Coordinador/a
Badenes Plá, Vicente
Correo-e vbadenes@uvigo.es
Profesorado
Badenes Plá, Vicente
Rodríguez Morado, Olga María
Web
Descripción general Introdución xeral a a planificación de medios dixitais. reflexión sobre o novo contexto mediático, actores participantes, medios e soportes, tipologías, formatos. O día a día da planificación de medios en axencia, interlocución con medios e cliente, procesos, ferramentas, contratación, seguimento.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000