Guia docente 2023_24
Facultade de Comunicación
Máster Universitario en Comunicación en Medios Sociais e Creación de Contidos Dixitais
 Materias
  Dixital Media Planning
   Contidos
Tema Subtema
Tema 1: Introdución xeral á planificación de medios digitales Media planning nun mundo dixital
Principais actores do mercado publicitario online
Investimento online
Claves da planificación de medios online
Terminoloxía clave
Tipoloxías de medios dixitais
Tema 2. A visión da Axencia Medición nas campañas dixitais: entorno cookieless & iOS14
Terminoloxía clave. KPIs
Modelos de Compra
Formatos da publicidade dixital
Introducción: SEO vs SEM
Coñecendo en profundidade Meta, Youtube, Twitter, TikTok. Outras redes.
Casos prácticos dende as plataformas: estructura e montaxe de campañas.
Introdución á compra programática e RTB. Amazon e Twitch.
Seguemento, optimización e informes de campaña.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000