Guia docente 2019_20
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Máster Universitario en Comunicación en Medios Sociais e Creación de Contidos Dixitais
 Materias
  Dixital Media Planning
   Competencias
Código Descrición Tipoloxía
CB3 Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos.
    CE8 Capacidade de interpretación e análise de métricas sociais.
      CE9 Capacidade para avaliar a eficacia e retorno das accións en medios dixitais e redes sociais.
        CE10 Capacidade para seleccionar e contratar canles de difusión de campañas de comunicación en medios dixitais e sociais.
          CT3 Sustentabilidade e compromiso ambiental. Uso equitativo, responsable e eficiente dos recursos
            Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000