Análise de métricas e avaliación da eficacia en medios dixitais
Código
P04M176V01105
Titulacion
Máster Universitario en Comunicación en Medios Sociais e Creación de Contidos Dixitais
Descriptores
Cr.totais
Carácter
Curso
Cuadrimestre
3
OB
1
1c
Lingua impartición
Castelán
Galego
Prerrequisitos
Coordinador/a
Ramahí García, Diana
Correo-e
dianaramahi@gmail.com
Profesorado
Acuña Portabales, Paula
Alonso Vilar, Laura
Ramahí García, Diana
Ricón Rodríguez, Patricia
Web
Descrición xeral
A materia céntrase no proceso de valoración das campañas e accións emprendidas nos medios dixitiais en xeral e nas redes sociais en particular. Deste xeito búscase que o alumno ou alumna comprenda a necesaria xeración de resultados á hora de realizar accións deste tipo e, sobre todo, entenda que as mesmas deben estar vinculadas co plan estratéxico da empresa ou institución e, polo tanto, deben centrarse no logro dos obxectivos marcados. Para este fin, iniciarase ao estudante no emprego de ferramentas de medición concretas así como no establecemento de métricas adecuadas a cada caso.