Guia docente 2019_20
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Máster Universitario en Comunicación en Medios Sociales y Creación de Contenidos Digitales
 Asignaturas
  Comunicación de crisis y reputación digital
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2019_20
Asignatura Comunicación de crise e reputación dixital Código P04M176V01104
Titulacion
Máster Universitario en Comunicación en Medios Sociais e Creación de Contidos Dixitais
Descriptores Cr.totales Carácter Curso Cuatrimestre
3 OB 1 1c
Lengua Impartición
Castelán
Galego
Prerrequisitos
Coordinador/a
Fernández Souto, Ana Belén
Correo-e abfsouto@uvigo.es
Profesorado
Fernández Muñoz, Cristóbal
Fernández Souto, Ana Belén
Vázquez Gestal, Montserrat María
Web
Descripción general Imaxe e reputación das organizacións; reputación dixital; crise no entorno online; planificación e xestión da comunicación online en situación de crise: diagnóstico, identificación de actores, plan de comunicación de crise , execución e avaliación
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000