Guia docente 2018_19
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Máster Universitario en Comunicación en Medios Sociais e Creación de Contidos Dixitais
 Materias
  Comunicación de crise e reputación dixital
   Metodoloxía docente
Metodoloxías   ::  Guia de metodoloxias docentes
  Descrición
Estudo de casos Analizaránse varios casos reais de organizacións públicas e privadas, nacionais e internacionais para as que serán necesarias pesquisas previas dos alumnos
Aprendizaxe baseado en problemas Partindo de casos reais de distintas organizacións se plantexarán (por parte dos alumnos) distintas alternativas para solventar as problemáticas
Presentación Os alumnos terán que presentar en público os resultados dos seus traballos
Debate Os alumnos terán que posicionarse ante problemas comunicativos que están a sufrir algunhas organizacións, realizando argumentacións a favor e en contra
Titoría en grupo Espazo para consultar co profesorado aspectos concretos sobre a materia, tanto sobre as leccións maxistrais desenvolvidas coma do resto de metodoloxías utilizadas
Lección maxistral Presentación de conceptos teóricos para desenvolver a materia que os alumnos complementarán
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000