Guia docente 2023_24
Facultade de Comunicación
Máster Universitario en Comunicación en Medios Sociais e Creación de Contidos Dixitais
 Materias
  Comunicación de crise e reputación dixital
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Comprender os conceptos de imaxe e reputación. C4
Comprender a relevancia da reputación dixital na configuración da reputación organizacional. C5
Identificar as principais ameazas que poden afectar á reputación dixital das organizacións, a partir da análise da contorna mediática e social e dos seus actores. A2
C4
Identificar e describir as estratexias de comunicación adecuadas para a resolución de procesos de crises online nas organizacións. C5
C6
Deseñar e aplicar, con especial atención á xestión do tempo, plans de comunicación de crises específicos para o ámbito online, adaptados aos obxectivos xerais de comunicación da organización e ás súas necesidades en termos de imaxe e reputación. C5
D2
Medir os resultados do plan de comunicación de crise e avaliar as consecuencias globais da crise sobre a reputación online. A2
C5
Demostrar preparación para asumir o risco na toma de decisións. A2
Demostrar capacidade para traballar en equipo en situacións de crises. A2
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000