Guia docente 2019_20
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Máster Universitario en Comunicación en Medios Sociales y Creación de Contenidos Digitales
 Asignaturas
  Estrategia de contenidos
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2019_20
Asignatura Estratexia de contidos Código P04M176V01103
Titulacion
Máster Universitario en Comunicación en Medios Sociais e Creación de Contidos Dixitais
Descriptores Cr.totales Carácter Curso Cuatrimestre
3 OB 1 1c
Lengua Impartición
Castelán
Galego
Prerrequisitos
Coordinador/a
García Mirón, Silvia
Correo-e silviamiron@uvigo.es
Profesorado
Bastón Meira, Rubén
Corbacho Valencia, Juan Manuel
García Mirón, Silvia
Web
Descripción general No contexto actual de internet e das diversas opcións de comunicación dixitais que posibilita, o consumidor infórmase antes de adquirir un producto, compara as distintas ofertas con outros compradores e valora de forma máis positiva aquelas marcas que lle ofrecen contidos útiles no seu día a día. É decir, o consumidor precisa que as marcas lle ofrezan contidos acordes cos seus intereses. Así xorde o inbound marketing e a posta en valor do contido, creado dende unha perspetiva estratéxica. Neste sentido, esta materia pretende poñer en contexto a contorna dos contidos e facilitar información sobre as tarefas que se vinculan coa súa creación, formulación dunha estratexia acorde coa estratexia global da marca e dos seus obxectivos de marketing e comunicación, e o deseño dun plan de contidos.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000