Guia docente 2023_24
Facultade de Comunicación
Máster Universitario en Comunicación en Medios Sociais e Creación de Contidos Dixitais
 Materias
  Estratexia de contidos
   Contidos
Tema Subtema
1. Publicidade e Inbound marketing 1.1. Definición e características de Inbound marketing
1.2. Funcións e beneficios do Inbound marketing
1.3. Definición de estratexias e accións
1.4. Ferramentas
2. Definición de contidos 2.1. Tipos de contidos
2.2. Características
2.3. O filtrado de contidos
2.4. A reutilización de contidos
3. Elementos e fases da estratexia de contidos para Inbound 3.1. Que queremos conseguir? Definición de obxectivos e creación de KPIs
3.2. Para quen creamos contidos? Identificación de públicos e creación do byer persoa
3.3. Que mensaxes creamos? Creación de contidos: mensaxes e guía de estilo.
3.4. Donde publicamos os contidos? Delimitación de soportes.
3.5. Cando publico os contidos? Calendarización editorial e frecuencia de publicación
4. Boas prácticas e casos de éxito na creación e distribución de contidos. 4.1. Casos de éxito na creación de contidos
4.2. Casos de éxito na distribución de contidos
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000