Guia docente 2023_24
Facultad de Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Traballo de Fin de Máster
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
O/A estudante demostrará o manexo completo dos contidos do Máster e a súa capacidade de aplicación a casos reais. Ademais de incidir nas habilidades creativas específicas, poderá vincular ditas habilidades con plans estratéxicos concretos e aos públicos obxectivos designados. Así mesmo, poderá executar sen problema as pezas publicitarias creadas ou dar as instrucións pertinentes para que se realicen. A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B5
B6
C1
C2
C3
C4
C5
C6
C7
C8
C9
C10
C11
C12
C13
C14
C15
C16
D1
D2
D3
D4
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000