Guia docente 2021_22
Facultad de Ciencias Sociales y de la Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Traballo de Fin de Máster
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2021_22
Materia Traballo de Fin de Máster Código P04M082V11218
Titulación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
12 OB 1 2c
Lingua de impartición
Castelán
Galego
Prerrequisitos
Coordinador/a
López de Aguileta Clemente, Carmen
Correo-e caguileta@uvigo.es
Profesorado
López de Aguileta Clemente, Carmen
Web http://masterdirecciondearte.webs.uvigo.es
Descrición xeral O Traballo de Fin de Máster forma parte do plan de estudos do Máster en Dirección de Arte en Publicidade e equivale a 12 graos *ECTS programados no segundo semestre do ano académico da titulación. O desenvolvemento do *TFM está regulado polo Regulamento para a realización do Traballo Fin de Grao e Traballo de Fin de Máster da Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación. O seu obxectivo principal reside na dirección creativa dunha campaña publicitaria ou a proposta práctica dun proxecto relacionado coas competencias do máster
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000