Guia docente 2021_22
Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Prácticas académicas externas
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias
- Crear e desenvolver ideas de proxectos no ámbito publicitario. - Concibir, producir e deseñar mensaxes creativas eficaces no marco dunha estratexia publicitaria. - Escribir textos publicitarios con fluidez, e adecuación ás necesidades creativas dunha mensaxe. - Adaptarse ás esixencias creativas dos clientes que requiren a contratación dun servizo publicitario. - Adaptar unha mensaxe publicitaria aos seus distintos públicos. - Adaptar un orixinal publicitario ás necesidades creativas e de produción de cada un dos medios publicitarios. - Coordinar equipos e liderar a creación de campañas publicitarias desde o punto de vista creativo.
- Dominar as ferramentas de traballo para, de forma autónoma, exercer como creativo publicitario (nos seus máis diversas acepcións) unha vez finalizado e superado o Curso de Posgrao. - Asumir riscos temáticos e ideas innovadoras na fase de creación e desenvolvemento de contidos publicitarios para distintos medios e soportes. -*Sistematizar a *autoevaluación crítica de resultados: valoración da importancia de corrixir os erros cometidos no proceso creativo. - Organizar e *calendarizar as tarefas de face a cumprir os prazos de entrega dos orixinais de acordo cunha estratexia publicitaria determinada.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000