Guia docente 2023_24
Facultad de Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Prácticas académicas externas
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
O alumno/a porá en práctica os coñecementos adquiridos durante o Máster incidindo na aplicación práctica dos mesmos. Entre os coñecementos adquiridos pódense atopar: - Crear e desenvolver ideas de proxectos no ámbito publicitario. - Concibir, producir e deseñar mensaxes creativas eficaces no marco dunha estratexia publicitaria. - Escribir textos publicitarios con fluidez, e adecuación ás necesidades creativas dunha mensaxe. - Adaptarse ás esixencias creativas dos clientes que requiren a contratación dun servizo publicitario. - Adaptar unha mensaxe publicitaria aos seus distintos públicos. - Adaptar un orixinal publicitario ás necesidades creativas e de produción de cada un dos medios publicitarios. - Coordinar equipos e liderar a creación de campañas publicitarias desde o punto de vista creativo. A2
A3
A4
B1
B2
B3
B4
B5
B6
C1
C3
C6
C8
C9
C14
Como resultado da aprendizaxe e adquisión de habilidades o alumno debe; - Dominar as ferramentas de traballo para, de forma autónoma, exercer como creativo publicitario (nos seus máis diversas acepcións) unha vez finalizado e superado o Curso de Posgrao. - Asumir riscos temáticos e ideas innovadoras na fase de creación e desenvolvemento de contidos publicitarios para distintos medios e soportes. -Sistematizar a autoevaluación crítica de resultados: valoración da importancia de corrixir os erros cometidos no proceso creativo. - Organizar e calendarizar as tarefas de face a cumprir os prazos de entrega dos orixinais de acordo cunha estratexia publicitaria determinada.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000