Guia docente 2023_24
Facultad de Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Produción para medios dixitais
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Resolución de problemas de forma autónoma Realización de proxectos para soportes interactivos 40 A5
C1
C9
C10
Prácticas de laboratorio Deseño de campaña Sem 20 C9
D3
Proxecto Realización de proxectos para soportes interactivos 40 A5
C10
D1
D2
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

O alumno optará a dous tipos de calificación: avaliación continua e avaliación global

O alumnado deberá informar ao docente da súa renuncia expresa ao sistema de avaliación continúa no prazo establecido polo centro para tal fin, axuntado cuberto e asinado o documento habilitado para tal fin.

1- Avaliación continua. Aplicaránse as porcentaxes e conceptos anteriores (Resolución de problemas de forma autónoma,. prácticas de laboratorio e proxecto), coas seguintes consideracións:

Aasistencia ás clase  non e obrigatoria , pero e dexesable xa que será onde se explique a base da materia

Na segunda convocatoria (xullo) aplicaránse os mesmos criterios de calificación, aínda que a Aprendizaxe Colaborativa e Observación Sistemática, non serán re-avaliados, manténdose a calificación da primeira edición. O alumno terá que mellorar o seu calificación mediante un proxecto individual.

2. Avaliación global -De acordo ao establecido no Estatuto do Estudante da Universidade de Vigo, o alumno que non opte pola modalidade de avaliación continua, terá dereito a unha proba global nas datas que a Facultade determine. Será unha proba única e que terá unha calificación entre 0 e 10, igual que na avaliación continua.

A proba de avaliación global realizarase na data e horarios previstos polo centro no calendario de exames oficial. O estudante deberá superar todas e cada unha das probas de avaliación previstas que se detallan a continuación obtendo unha cualificación mínima de 5 puntos en cada unha delas. 

Esta modalidade consistirá en tres practicas, dous delas deberán entregarse o dia do examen e a presentación do traballo. 

  1. Realización do proxecto interactivo seguindo as indicacions dadas polo docente (40%) 
  2. Deseño dunha campaña SEM (20%)
  3. Presentación do proxecto realizado indicando en detalle cada unha das fase de desenvolvemento  (40% da calificación)

Na segunda convocatoria (xullo) aplicaránse os mesmos criterios de calificacións. 

NOTAS de INTERESE

  • O estudante debe superar coa nota mínima (5 puntos sobre 10 ou equivalente) cada un dos traballos ou exercicios contemplados en cada unha das metodoloxías ou probas.
  • É necesario entregar e superar todas as actividades e traballos propostos para aprobar a materia.
  • A detección de prácticas fraudulentas ou plaxio de código conlevará o suspenso na materia.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000