Guia docente 2021_22
Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Proxectos: creación e presentación
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer o perfil profesional, evolución e roles que desempeña o copy creativo, así como as interrelacións entre os distintos membros do departamento creativo.
Coñecer e desenvolver capacidades para organizar e xestionar proxectos. A2
B2
B6
C1
D4
Coñecer cun carácter teórico-práctico como abordar o desenvolvemento dun proxecto, identificando as fases nas que se estrutura. B2
B6
Coñecer o desenvolvemento da creación e xestión dunha marca persoal e a súa aplicación a distintos soportes. C5
C13
C15
Elaboración e organización dun *portfolio persoal. A2
B6
C15
Coñecer as ferramentas e recursos para a elaboración de presentacións creativas eficaces. A4
D2
Coñecer e pór en práctica distintas metodoloxías de presentación de ideas e proxectos. A2
A4
D2
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000