Guia docente 2023_24
Facultade de Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Deseño e produción para novas tendencias en comunicación
   Bibliografía. Fontes de información
Bibliografía Básica MICHAEL DORRIAN, PUBLICIDAD DE GUERRILLA, Gustavo Gili., 2006
KEVIN ROBERTS, LOVEMARKS: EL FUTURO MAS ALLÁ DE LAS MARCAS, EMPRESA ACTIVA, 2005
GAVIN LUCAS, PUBLICIDAD DE GUERRILLA 2: OTRAS FORMAS DE COMUNICAR, Parramon, 2011
Aitken, Doug, Broken Screen: Expanding The Image, Breaking The Narrative: 26 Conversations with Doug Aitken, 2005
PAUL ARDEN, PIENSES LO QUE PIENSES PIENSA LO CONTRARIO, MAEVA, 2008
Bibliografía Complementaria Spies, Branded Interactions: Creating the Digital Experience, 2015
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000