Guia docente 2023_24
Facultad de Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Deseño e produción para novas tendencias en comunicación
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Deseñar proxectos novos e innovadores empregando as últimas tendencias en comunicación. A1
A2
A5
B1
B3
B4
B5
B6
C1
C2
C4
C5
C6
C7
C9
C10
C14
D4
Integrar coñecementos, enfrontarse á complexidade e formular xuízos coa información dispoñible. A2
A3
B1
C1
D4
Adaptar procesos creativos a estratexias Bellow the line A1
A2
A5
B1
B2
B5
C2
C4
C5
C6
C7
C15
D4
Atopar solucións tecnolóxicas a estratexias de natureza interactiva A2
A5
B1
B6
C5
D4
Analizar propostas estéticas desde a perspectiva dos Novos Medios A2
B5
C4
C5
Estruturar e desenvolver propostas de intervención do espazo físico. A1
A2
B1
B2
B5
B6
C2
C4
C5
D4
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000