Guia docente 2023_24
Facultade de Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Creatividade e mensaxe publicitaria
   Bibliografía. Fontes de información
Bibliografía Básica
Bibliografía Complementaria Miriam Sorrentino, PUBLICIDAD CREATIVA: UNA INTRODUCCIÓN, Blume, 2014
Mario Pricken, PUBLICIDAD CREATIVA: IDEAS Y TÉCNICAS DE LAS MEJORES CAMPAÑAS INTERNACIONALES, Gustavo Gili, 2009
Mariola García Uceda, LAS CLAVES DE LA PUBLICIDAD, Esic Editorial, 2011
Clara Ávila, ESTRATEGIAS Y MARKETING DE CONTENIDOS (SOCIAL MEDIA), Anaya Multimedia, 2019
Javier González Solas, IDENTIDAD VISUAL CORPORATIVA, Síntesis Editorial, 2014
Donald A. Norman, EL DISEÑO EMOCIONAL. POR QUE NOS GUSTAN (O NO) LOS OBJETOS COTIDIANOS, Ediciones Paidós, 2005
Rory Sutherland, ALCHEMY: THE SURPRISING POWER OF IDEAS THAT DON'T MAKE SENSE, WH Allen, 2019
Al Ries y Laura Ries, LAS 22 LEYES INMUTABLES DE LA MARCA, McGraw Hill, 2000
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000