Guia docente 2021_22
Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Creatividade e mensaxe publicitaria
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias
Coñecer o perfil profesional, evolución e roles que desempeña o copy creativo, así como as interrelacións entre os distintos membros do departamento creativo. CB1
CB5
CG2
CG4
CE1
CT1
CT3
Aplicar un enfoque estratéxico-pragmático á elaboración de textos publicitarios. CB1
CB5
CG1
CG2
CE2
CE11
CE12
CE13
Coñecer os distintos códigos e usos da linguaxe nas mensaxes publicitarias, os seus compoñentes e as relacións entre o texto e outros elementos na mensaxe publicitaria. CB1
CB5
CG1
CE1
CE2
CE11
CE12
Coñecer os distintos códigos e usos da linguaxe nas mensaxes publicitarias, os seus compoñentes e as relacións entre o texto e outros elementos na mensaxe publicitaria. CB1
CB5
CE1
CE2
CE11
CE12
Saber crear mensaxes publicitarias e creativas adaptados aos distintos medios, soportes e formatos publicitarios. CB1
CB5
CG1
CG2
CG4
CE2
CE11
CE12
CE13
CT3
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000