Guia docente 2021_22
Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Planificación estratéxica
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Aprendizaxe colaborativa Organización de pequenos grupos mixtos e heteroxéneos onde os alumnos traballen de forma coordinada entre si para desenvolver tarefas prácticas que lles permite enriquecer a súa aprendizaxe ao compartir diferentes puntos de vistas e perspectivas de enfocar os proxectos 30 A1
A2
A3
B1
B2
C1
C2
C8
C9
C10
C11
C14
Aprendizaxe baseado en proxectos Para a valoración final da materia, os alumnos/*as deberán realizar un proxecto que pode ser individual ou pequenos grupos dirixidos no que poderán pór en práctica os contidos apresos nos seminarios e talleres 60 A1
A2
A3
B1
B2
B3
B4
B5
B6
C2
C3
C8
Seminario Os seminarios son sesións nas que se mostrarán e analizasen casos reais relacionados coa materia 10 A3
B5
C3
C5
C8
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
<*p>Para a cualificación final terase en conta a orixinalidade e formulación do caso así como a súa resolución.&*nbsp;<*p>Os alumnos elaborarán un traballo que será de aplicación ao longo do tres bloques que conforman a materia desde a creación e identidade de marca até a elaboración do seu correspondente *briefing de campaña
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000