Guia docente 2022_23
Facultad de Ciencias Sociales y de la Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Dirección e xestión publicitaria
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2022_23
Materia Dirección e xestión publicitaria Código P04M082V11112
Titulacion
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
Descriptores Cr.totais Carácter Curso Cuadrimestre
3 OB 1 1c
Lingua impartición
#EnglishFriendly
Castelán
Prerrequisitos
Coordinador/a
Badenes Plá, Vicente
Correo-e vbadenes@uvigo.es
Profesorado
Badenes Plá, Vicente
Conde González, Jaime Antonio
Web http://masterdirecciondearte.webs.uvigo.es
Descrición xeral Reflexión ao redor da xestión publicitaria, con especial énfase na xestión da marca e o dialogo
social. O proceso de construción da marca e o novo enfoque desta na sociedade actual.
Materia do programa English Friendly. Os/ as estudantes internacionais
poderán solicitar ao profesorado: a) materiais e referencias bibliografías para o
seguimento da materia en inglés, b) atender as titorías en inglés, c) probas e avaliacións
en inglés.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000