Guia docente 2021_22
Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Dirección e xestión publicitaria
   Plan de Continxencias
 
Descrición
=== MEDIDAS *EXCEPCIONAIS PLANIFICADAS ===
Ante la *incerta e imprevisible evolución de la alerta sanitaria provocada por la **COVID- 19, la *Universidade establece unha planificación extraordinaria que se activará nel momento en que las *administracións *e la propia institución *determíneno *atendendo a criterios de *seguridade, *saúde *e *responsabilidade, *e *garantindo la docencia nun escenario no totalmente presencial. Estas medidas *xa planificadas *garanten, nel momento que *sexa preceptivo, el *desenvolvemento de la docencia dunha *maneira mas *áxil *e eficaz *ao ser *coñecido de *antemán (o cunha *ampla antelación) por el alumnado *e el profesorado a través de la *ferramenta normalizada e institucionalizada de las guías docentes **DOCNET.

=== ADAPTACIÓN DE Las *METODOLOXÍAS ===
No contémplanse *modificacións en las *metodoloxías docentes con la única **salvedade *e que *os *contidos teóricos *poderán ser impartidos de *maneira no presencial.

*Os mecanismos no *presenciais de atención *ao alumnado (**tutorías) serán el despacho virtual del campus remoto nel horario indicado *e el correo electrónico.

=== ADAPTACIÓN DE La *AVALIACIÓN ===
No contémplanse *modificacións en *os sistemas de *avaliación *máis *alá de la *posibilidade de que *algunha de las *probas de *avaliación *teñan que realizarse de *maneira no presencial.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000