Identificación de recursos, elementos, métodos e procedementos utilizados en todo proceso de creatividade publicitaria en medios *below *the *line.
|
|
|
C9
|
|
Coñecementos básicos para situar a actividade publicitaria nun contexto de competencia local, nacional e internacional, incidindo na importancia das técnicas creativas como un activo publicitario diferencial. |
|
|
C11
|
|
Deseñar mensaxes creativas eficaces no marco dunha estratexia publicitaria *predefinida e aplicada a medios non convencionais.
|
|
|
C13
|
|
Adaptar unha mensaxe publicitaria aos seus distintos públicos.
|
|
|
C16
|
|
Analizar campañas publicitarias desde un punto de vista crítico, atendendo aos parámetros básicos da análise creativa publicitario, considerando as mensaxes *icónicos como textos e produtos das condicións *sociopolíticas e culturais dunha época histórica determinada. |
|
|
C18
|
|
Percibir *críticamente a sucesión de tendencias creativas. |
|
|
C23
|
|