Guia docente 2017_18
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Teorías acerca do Deseño, a Imaxe e a Creatividade
   Bibliografía. Fontes de información
Bibliografía Básica Adam J.M./ Bonhomme, M., La argumentación publicitaria., Cátedra, 2000
Ambrose, Gavin. Harris, Paul., Fundamentos del Diseño Creativo., Parramon, 2004
Ambrose, Gavin. Harris, Paul., Imagen., Parramon, 2005
Ambrose, Gavin. Harris, Paul., Layout, Parramon, 2005
Añaños, A./Estaún, S./ Tena, D./ Mas, M.T./ Vally, A., Psicología y comunicación publicitaria., Servei de Publicacions UAB., 2008
Dabner, David., Dabner, David., Blume., 2005
Donal A. Norman., El diseño Emocional,, Paidós, 2005
Knight, Carolyn. Glaser, Jessica., Create impact with type, image & color., Rotovision., 2007
Landa, Robin., El diseño en la publicidad., Anaya Multimedia, 2004
Pete Barry, The advertising concep Book., Thames & Hudson London, 2008
Phillips, P. L., Cómo crear el briefing perfecto., Divine egg., 2005
Pricken, Mario., Publicidad Creativa, Gustavo Gili., 2004
RollieRoberto /Brabda, María, La enseñanza del diseño en comnunicación visual, FADU, 2007
Samara, Timothy., Diseñar con y sin retícula., Gustavo Gili., 2002
Stoklossa, Uwe., Trucos publicitarios, instrucciones sobre seducción visual., Gustavo Gili., 2005
Tena, Daniel., Diseño Gráfico y Comunicación., Pearson-Prentice Hall., 2004
Tena, Daniel., Diseñar para comunicar., Editorial Bosch, 2011
White, Alex W., the elements of graphic design., Allwort press, 2009
Bibliografía Complementaria Acaso, María, El Lenguaje visual., Paidós, 2006
Bhaskaran, Lakshmi, El diseño en el tiempo., Blume., 2007
Ruiz Collantes (ed.), Creatividad, comunicación y mercado., Temes de disseny. Elisava edicions., 2000
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000