Guia docente 2019_20
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Teoría e técnica da comunicación radiofónica
   Bibliografía. Fontes de información
Bibliografía Básica MUELA MOLINA, CLARA, La publicidad radiofónica en España, Ediciones Internacionales Universitarias, 2001, Madrid
BALSEBRE. ARMAND; RICARTE, JOSÉ MARÍA Y OTROS, Los mitos de la publicidad radiofónica. Estrategias de la comunicación publicitaria en la radio española., Cátedra, 2006, Madrid
RODERO ANTÓN, EMMA; ALONSO GONZÁLEZ, CARMEN MARÍA Y FUENTES ABAD, JOSE ANGEL, La radio que convence. Manual para creativos y locutores publicitarios, Ariel, 2004, Barcelona
GARCÍA GONZÁLEZ, AURORA, La producción publicitaria en radio, Universidade de Vigo, Servicio de Publicacións, 1998, Vigo
FERNÁNDEZ AREAL, MANUEL Y PENA RODRÍGUEZ, ALBERTO, La publicicidad en la radio. VI Xornadas de Comunicación Social, Diputación de Pontevedra, 1999, Pontevedra
Bibliografía Complementaria SHULBERG, B, Publicidad radiofónica. El manual autorizado, McGralHill, 1992, Mexico
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000