Guia docente 2015_16
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Relacions públicas e comunicación solidaria
   Atención personalizada
Metodoloxías Descrición
Resolución de problemas e/ou exercicios As titorias, individuais ou en grupo, constitúen un elemento clave para artellar unha educación que pretende ser verdaderamente personalizada e integral. Serven non só para consultar dúbidas, senón tamén para facer un seguimento do ritmo de traballo do alumnado. En definitiva, permite seguir e avaliar o proceso de adquisición de coñecementos e competencias de xeito continuado
Presentacións/exposicións As titorias, individuais ou en grupo, constitúen un elemento clave para artellar unha educación que pretende ser verdaderamente personalizada e integral. Serven non só para consultar dúbidas, senón tamén para facer un seguimento do ritmo de traballo do alumnado. En definitiva, permite seguir e avaliar o proceso de adquisición de coñecementos e competencias de xeito continuado
Seminarios As titorias, individuais ou en grupo, constitúen un elemento clave para artellar unha educación que pretende ser verdaderamente personalizada e integral. Serven non só para consultar dúbidas, senón tamén para facer un seguimento do ritmo de traballo do alumnado. En definitiva, permite seguir e avaliar o proceso de adquisición de coñecementos e competencias de xeito continuado
Probas Descrición
Probas de resposta longa, de desenvolvemento As titorias, individuais ou en grupo, constitúen un elemento clave para artellar unha educación que pretende ser verdaderamente personalizada e integral. Serven non só para consultar dúbidas, senón tamén para facer un seguimento do ritmo de traballo do alumnado. En definitiva, permite seguir e avaliar o proceso de adquisición de coñecementos e competencias de xeito continuado
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000