Guia docente 2016_17
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Publicidade internacional
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Traballos de aula Exercicios supervisados por o profesor que se entregan na mesma sesión. 20 C5
C9
D3
Presentacións/exposicións Presentación dun traballo final individual ouu grupal sobre un tema relacionado coa publicidade internacional e previamente acordado co profesor. 40 A5
C5
C9
D3
Estudo de casos/análises de situacións Estudo de casos reais de campañas internacionais dende os parámetros tratados no marco teórico. 20 C9
D3
Probas de tipo test Pregunta cortas de resposta única ou de encher ocos. 20 C1
C5
C9
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000