Guia docente 2015_16
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Publicidade internacional
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Traballos de aula Exercicios supervisados por o profesor que se entregan na mesma sesión. 20 A3
B2
C4
C5
C9
C12
C13
D3
D4
Presentacións/exposicións Presentación dun traballo final individual ouu grupal sobre un tema relacionado coa publicidade internacional e previamente acordado co profesor. 40 A3
C3
C4
C5
C9
C12
C13
D2
D3
D4
Estudo de casos/análises de situacións Estudo de casos reais de campañas internacionais dende os parámetros tratados no marco teórico. 20 C11
C12
C13
D2
D3
D4
Probas de tipo test Pregunta cortas de resposta única ou de encher ocos. 20 A3
B2
C1
C3
C4
C5
C9
C11
C12
C13
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000