Guia docente 2016_17
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Publicidade internacional
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Elaborar dinámicas de traballo en grupo en novas contornas *colaborativos D3
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo.
Interpretar e analizar a contorna económica, político, sociocultural, tecnolóxico e *comunicativo no contexto da economía globalizada e a incidencia da comunicación publicitaria nas súas distintas facetas na mesma. A5
C1
Redactar e expor de forma académica, seguindo as normas preceptivas formais e de contido, de traballos de investigación A5
C5
D3
Contextualizar a orixe, evolución e tendencias de futuro máis inmediatas na comunicación publicitaria internacional C1
C5
Desenvolver estratexias e procesos encamiñados á creación e realización de mensaxes publicitarias en distintos soportes e medios de comunicación C9
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000