Guia docente 2015_16
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Publicidade internacional
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Identificar, valorar, xestionar e desenvolver os activos das organización. A3
B2
C1
Interpretar e analizar o entorno económico, político, sociocultural, tecnolóxico e comunicativo. A3
B2
C1
C3
C4
C5
Traballar en equipo a través da comunicación oral e escrita. A3
B2
D3
Asociar elementos, formas e linguaxes publicitarios no contexto internacional a nivel teórico-práctico. C5
C9
C11
C12
C13
Describir e analizar os procesos psicolóxicos e sociolóxicos que afectan ó desenvolvemento da actividade publicitaria. A3
B2
C11
C12
C13
Desenvolver estratexias e procesos encamiñados á creación e realización de mensaxes publicitarias en distintos soportes e medios de comunicación. A3
B2
C12
D2
D3
D4
Fixar obxectivos relacionando causa e efectos. B2
C11
C12
C13
D4
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000