Código |
Descrición |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
B2 |
Competencia interpretativa da comunicación: capacidade de analizar os elementos da comunicación e xerar os coñecementos nesta disciplina. |
C1 |
Coñecemento da evolución histórica da comunicación publicitaria e das relacións públicas, así como dos aspectos industriais, socio-políticos e estéticos que inciden nos seus elementos, formas e procesos |
C3 |
Coñecemento da estrutura dos medios publicitarios: características, tipoloxías e problemáticas |
C4 |
Coñecemento teórico e práctico das estructuras organizativas e dos procesos da publicidade e das relacións públicas |
C5 |
Coñecemento teórico-práctico dos elementos, formas e linguaxes da publicidade e das relacións públicas no contexto local/rexional, nacional e internacional |
C9 |
Coñecemento das estratexias de comunicación e o seu desenvolvemento creativo, aplicables en todo tipo de organizacións, así como das metodoloxías necesarias para a súa análise, auditoría e avaliación |
C11 |
Competencia ou alfabetización dixital: capacidade e habilidade para utilizar as tecnoloxías e técnicas de comunicación en novos soportes, medios interactivos e multimedia. |
C12 |
Destrezas analítico-sintéticas: capacidade e habilidade para establecer a estratexia, planificación e procesos propios da comunicación publicitaria e das relacións públicas. |
C13 |
Destrezas expresivas: capacidade e habilidade para dar forma creativa á mensaxe. Realización de pezas publicitarias básicas e supervisión da súa produción definitiva. |
D2 |
Competencias creativas: capacidade para a creatividade, a innovación e a adaptación ao cambio |
D3 |
Competencias colaborativas: capacidade de adaptación aos obxectivos e valores organizativos e de traballo en equipo |
D4 |
Competencias directivas: capacidade para administrar o tempo, con habilidade para a organización de tarefas |