Guia docente 2015_16
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Publicidade internacional
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2015_16
Materia Publicidade internacional Código P04G190V01907
Titulación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
6 OP 4 1c
Lingua de impartición
Castelán
Galego
Inglés
Prerrequisitos
Departamento Comunicación audiovisual e publicidade
Coordinador/a
Corbacho Valencia, Juan Manuel
Correo-e jmcorbacho@uvigo.es
Profesorado
Corbacho Valencia, Juan Manuel
Frade Fraga, Sergio
Web
Descrición xeral A publicidade internacional adquiriu un protagonismo especial nos últimos anos ante un panorama de oferta saturada de produtos practicamente intercambiables. Así, a comunicación convírtese no intanxibe diferenciador á vez que necesario para poder vender estes bens e servizos nos distintos mercados.
A materia está encamiñada a amosar ao alumno as estratexias empregadas para estes fines xunto con tódalas implicacións que conleva sobre todo desde un punto de vista comunicativo.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000