Educational guide 2019_20
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Subjects
  Alternative Communication: Virtual Media and new advertising media
Subject Guide
IDENTIFYING DATA 2019_20
Subject Comunicación alternativa: Medios virtuais e novos soportes publicitarios Code P04G190V01903
Study programme
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
Descriptors Total Cr. Type Year Quadmester
6 Optional 4 1c
Teaching language
Castelán
Prerequisites
Department Comunicación audiovisual e publicidade
Coordinator
Valderrama Santomé, Mónica
E-mail santome@uvigo.gal
Lecturers
Badenes Plá, Vicente
Valderrama Santomé, Mónica
Web http://www.producep.blogspot.com
General description O reto desta materia é observar os novos formatos publicitarios que foron xurdindo para a captación de novos públicos a través dunha comunicación alternativa á dos medios tradicionais. Tamén xerar propostas innovadoras nesa procura por conquistar a públicos obxetivos permeables a fórmulas diferentes aos medios convencionais ou os propios soportes reinventados para eles.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000