Educational guide 2023_24
Facultade de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación alternativa: Medios virtuais e novos soportes publicitarios
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Asociar os contidos teóricos a prácticas na comunicación en contornas dixitais C5
Experimentar a comunicación en redes sociais dixitais como laboratorio de confirmación ou *contrastación de hipótese sobre comunicación dixital A2
C9
C12
*Ejercitación na expresión persoal en distintas contornas virtuais C11
C12
D2
Coñecemento do proceso adecuado de elaboración das mensaxes para un medio en particular A2
A4
C12
C13
Coñecer as posibilidades de planificación de medios existente C9
Avaliar os procesos de creación e distribución de contidos en redes. C13
D2
D3
Coñecer a evolución dos sistemas de recoñecemento, notoriedade en contornas dixitais. C11
Comprobar a eficacia publicitaria dos novos medios C11
D2
Coñecer casos de xestión en Internet de crise de imaxe. C12
Capacidade de aplicación das novas tecnoloxías á creación de novos medios A4
C11
D2
Capacidade de desenvolvemento de novos medios de comunicación D2
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000