Guia docente 2018_19
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación alternativa: Medios virtuais e novos soportes publicitarios
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias
Asociar os contidos teóricos a prácticas na comunicación en contornas dixitais CE5
Experimentar a comunicación en redes sociais dixitais como laboratorio de confirmación ou contrastación de hipótese sobre comunicación dixital CB2
CE9
CE12
Exercitación na expresión persoal en distintas contornas virtuais CE11
CE12
CT2
Coñecemento do proceso adecuado de elaboración das mensaxes para un medio en particular CB2
CB4
CE12
CE13
Coñecer as posibilidades de planificación de medios existente CE9
Avaliar os procesos de creación e distribución de contidos en redes. CE13
CT2
CT3
Coñecer a evolución dos sistemas de recoñecemento, notoriedade en contornas dixitais. CE11
Comprobar a eficacia publicitaria dos novos medios CE11
CT2
Coñecer casos de xestión en Internet de crise de imaxe. CE12
Capacidade de aplicación das novas tecnoloxías á creación de novos medios CB4
CE11
CT2
Capacidade de desenvolvemento de novos medios de comunicación CT2
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000