Guia docente 2018_19
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Cine e publicidade
   Avaliación
  Descrición Cualificación Competencias Avaliadas
Seminario
Práctica na aula (Estudos de caso): Nos grupos realizase actividade de análise de obras audiovisuais coa proxeción, visionado, analise técnica-narrativo, exposición oral e comentario escrito de fragmentos de producións audiovisuais (cinematográficas, publicitarias), coa asistencia/presenza e participación continuada do alumnado na clase.
20
CG2
CE3
CE4
CE11
CT4
Probas de resposta curta Proba de tipo: Exame escrito.
Modelo de exame: por unha banda, haberá preguntas teóricas e, por outra, preguntas prácticas de análise técnica-narrativo de producións (cinematográficas e/ou publicitarias)
80
CB3
CG2
CE1
CE3
CE4
CE11
CT4
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000