Guia docente 2023_24
Facultade de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Campañas de imaxe e de relacións públicas
   Bibliografía. Fontes de información
Bibliografía Básica Xifra, J., Planificación estratégica de las relaciones públicas., Paidós, 2005
Bibliografía Complementaria AIMC, Estudio General de Medios, AIMC, 2023
Capriotti, P., La imagen corporativa. En Gestión de la comunicación en las organizaciones (pp. 57–72), Ariel, 2004
Castillo Esparcia, A., Introducción a las relaciones públicas, Instituto de Investigación en Relaciones Públicas, 2010
DirCom, El estado de la comunicación en España (ECE 21-22), DirCom, 2022
Martín Martín, F., Diccionario de Comunicación Corporativa e Institucional y Relaciones Públicas, 1ª ed., Fragua, 2004
Villafañe, J., La buena empresa: propuesta para una teoría de la reputación corporativa, Pirámide, 2013
Xifra, J., Manual de Relaciones Públicas e Institucionales, 3ª ed., Tecnos, 2017
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000