Guia docente 2015_16
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Campañas de imaxe e de relacións públicas
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Analizar a imaxe e o posicionamento dunha organización no seu mercado para orientar a súa comunicación de xeito comprensible e aceptable para os seuss públicoos obxectivo C8
Desenvolver un proceso de planificación estratéxica dunha campaña de relacións públicas C9
Construír a mensaxe central dunha campaña ou unha acción de relacións públicas de xeito que conteña os atributos máis valorados da organización C12
Resolver o liderado dos grupos de traballo, tanto na planificación como na execución dunha campaña de relacións públicas, así como interpretar os indicadores da súa eficacia D6
Formular o orzamento dunha campaña de imaxe ou relacións públicas, optimizando os recuros propios e contratados C15
Manexar riscos en todas as accións previamente planificadas, valorando vantaxes e inconvintes e preparando alternativas para afrontar estes últimos C12
D6
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000