Guia docente 2015_16
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Produción publicitaria na web e multimedia
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Proxectos Desenvolvemento conceptual dun proxecto interactivo
Valoración: 3 puntos.

Elaboración dunha campaña SEM
Valoración: 1 puntos.

Elaboración dunha monitorización da propia marca ou marca da competencia
Valoración: 0.5 puntos.

Elaboración do social media plan
Valoración: 1punto.

Elaboración da calendarización de contidos para as redes sociais empregadas no
social media plan e blog
Valoración: 1punto.

Execuíon da calendarización
Valoración: 1punto.

Elaboracion dunha campaña de e-mail marketing
Valoración: 0.5puntos.
80 C4
C9
C11
C12
D3
D4
D5
D6
Probas de tipo test O exame terá lugar nas datas oficiais aprobadas polo centro. Poderá substituírse o exame final da materia por un traballo individual de investigación sobre un tema proposto que se indicará ao comezo da materia. No caso de escoller o traballo, debe entregarse, inexcusablemente, en tempo e forma. 20 C1
C4
C9
C11
C12
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

O alumno debe aprobar a parte teórica e a parte práctica para superar a materia, cun mínimo do 50% da puntuación correspondente a cada unha das partes.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000