Guia docente 2015_16
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Produción publicitaria na web e multimedia
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Describir evolución histórica da comunicación publicitaria e das relacións públicas, así como dos aspectos industriais, sociopolíticos e estéticos que inciden nos seus elementos, formas e procesos C1
Definir a teoría e práctica da publicidade e das relacións públicas tanto nos seus procesos como nas súas estruturas organizativas ou redes sociais C4
Definir e clasificar das estratexias, e o seu desenvolvemento creativo, aplicables nas institucións e empresas públicas e privadas, así como das metodoloxías necesarias para a súa análise, auditoría e avaliación C9
Utilizar as tecnoloxías e técnicas comunicativas nos distintos medios ou sistemas mediáticos combinados e interactivos (multimedia) e para a creación en novos soportes C11
Capacidade e habilidade para establecer a planificación publicitaria fixando obxectivos, definir o público obxectivo, trazar estratexias e determinar a súa xestión comunicativa C9
C12
Recoñecer e encontrar as estratexias e procesos encamiñados á creación e realización de mensaxes publicitarias nos distintos soportes e medios de comunicación C12
Organizar o tempo, con habilidade para a clasificación de tarefas D4
Asumir o liderado en proxectos, resolvendo eficientemente e valorando compromisos de responsabilidade social D5
Capacidade para o traballo en equipo a través da comunicación oral e escrita D3
Identificación de métricas e KPI's para a analítica nos diferentes formatos multimedia da www D6
Asimilar as bases da nova linguaxe hipertextual e multimedia, os seus distintos xéneros e arquitectura interna, como base para a creación de produtos publicitarios, promocionais e persuasivos C11
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000