Guia docente 2015_16
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Dirección de comunicación
   Bibliografía. Fontes de información
Burson-Marsteller, El Dircom del futuro y el futuro del Dircom,
Castillo, A.; Álvarez, A., Evaluación en comunicación estratégica,
Costa, Joan, El ADN del DirCom : origen, necesidad, expansión y futuro de la Dirección de Comunicación,
DIRCOM, MANUAL DE LA COMUNICACIÓN,
Mundinova, La comunicación empresarial en Galicia. Gestión corporativa y entorno online,
Villafañe, Justo, La buena empresa: propuesta para una teoría de la reputación corporativa,
Villafañe, Justo, La gestión profesional de la imagen corporativa,

Ao comezo de cada tema indicarase a bibliografía e documentación específicas que serán necesarias para traballar os contidos contemplados no programa.


Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000