Guia docente 2023_24
Facultad de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Dirección de comunicación
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Lembrar e interpretar a evolución histórica da comunicación corporativa e os elementos que incidiron no seu desenvolvemento A2
C1
Describir a estrutura e funcións da dirección de comunicación dentro das organizacións, aprendendo a xestionala C4
Identificar, analizar e desenvolver os activos intanxibles da organización C14
Analizar e orientar as relacións con diferentes públicos da organización C14
Identificar e contrastar as tendencias en dirección de comunicación no ámbito local/rexional, nacional e internacional C1
C4
Aplicar as metodoloxías necesarias para a análise, auditoria e avaliación da actividade da dirección de comunicación C12
C14
Fixar os obxectivos de comunicación dunha organización, adaptando os recursos e estratexias comunicativas aos obxectivos organizacionais. C12
D3
Deseñar, presentar e aplicar o plan de comunicación dunha organización A2
C12
Organizar de forma eficaz as tarefas individuais e grupais, xestionando adecuadamente o tempo propio e o doutras persoas D4
Asumir o liderado e o risco na xestión de proxectos e a toma de decisións. D5
D6
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000