Guia docente 2015_16
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Dirección de comunicación
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Lembrar e interpretar a evolución histórica da comunicación corporativa e os elementos que incidiron no seu desenvolvemento A2
C1
Describir a estrutura e funcións da dirección de comunicación dentro das organizacións, aprendendo a xestionala C4
Identificar, analizar e desenvolver os activos intanxibles da organización C14
Analizar e orientar as relacións con diferentes públicos da organización C14
Identificar e contrastar as tendencias en dirección de comunicación no ámbito local/rexional, nacional e internacional C1
C5
Aplicar as metodoloxías necesarias para a análise, auditoria e avaliación da actividade da dirección de comunicación C9
Fixar os obxectivos de comunicación dunha organización, adaptando os recursos e estratexias comunicativas aos obxectivos organizacionais. C12
D3
Deseñar, presentar e aplicar o plan de comunicación dunha organización A4
C12
Demostrar capacidade de análise, síntese e xuízo crítico A3
A4
A5
Organizar de forma eficaz as tarefas individuais e grupais, xestionando adecuadamente o tempo propio e o doutras persoas A5
D4
Asumir o liderado na xestión de proxectos A5
D5
Aceptar o risco na toma de decisións derivadas da dirección de comunicación D6
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000